ماجرای دریافت یارانه یک تبعه خارجی
اخبارروز-ایران و جهان
خبرهای گوناگون اجتماعی-فرهنگی و...

با خريد شناسنامه در يكي از شهرستان‌ها و تعويض عكس صاحب شناسنامه و مراجعه به اداره ثبت احوال موفق به دريافت كارت ملي با هويت صاحب شناسنامه و عكس خود شدم و به همين روش توانستم شناسنامه و كارت ملي با هويت ايراني براي همسر و فرزندم تهيه كنم.
جام جم: فردي خارجي كه با جعل اسناد هويتي و افتتاح حساب بانكي، امكان استفاده از يارانه نقدي دولتي را براي خود و اعضاي خانواده‌اش فراهم كرده بود، شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ فرهنگ‌فر، رئيس پليس آگاهي استان يزد در تاييد اين خبر گفت: در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر اين كه شخصي خارجي با استفاده از اسناد جعلي هويتي و افتتاح حساب بانكي اقدام به دريافت يارانه نقدي مي‌كند، كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري تحقيقات خود را براي دستگيري متهم آغاز كردند. با بررسي‌هايي كه از حساب بانكي متهم به عمل آمد مشخص شد، هويت اصلي صاحب حساب جعلي بوده است. در ادامه تحقيقات وي دستگير شد.

فرهنگ‌فر افزود: متهم كه ابتدا خود را يك ايراني معرفي كرده بود، مشخص شد تبعه خارجي بوده كه در بازجويي‌ها به جرم خود اعتراف كرد و گفت: با خريد شناسنامه در يكي از شهرستان‌ها و تعويض عكس صاحب شناسنامه و مراجعه به اداره ثبت احوال موفق به دريافت كارت ملي با هويت صاحب شناسنامه و عكس خود شدم و به همين روش توانستم شناسنامه و كارت ملي با هويت ايراني براي همسر و فرزندم تهيه كنم. با تكميل پرونده متهم با صدور قرار قانوني راهي زندان شد. تحقيقات بيشتر در اين خصوص ادامه دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : جمعه 25 شهريور 1390برچسب:,
ارسال توسط رضا
آخرین مطالب